Automuseolla oli swap 11.9.2021. Tönkkä kysäs halutaanko ostaa tuo oikeelta ohjattava. Nopea neuvottelu ja kauppa oli kätelty. Ajeltiin sitten iltapäivällä kattomaan mitä tuli ostettua. Ei 20 vuotta pellolla tätä kyllä parantanu. Toisaalta edellistä projektia ei tarvinnu pahemmin hitsata. Nyt saa harjotella. Ja loppujen lopuksi onhan tää nyt erikoinen. Pääasia että saadaan takaisin ajoon.
Kuvaajan jalkojen takana penmeetä upottavaa savea. Noutopäivä pitää olla pitkän kuivan jälkeen, tai pakkasten tultua. Ellei sada väkevämpää nostokalustoa paikalle
Varapyöräkoteloa oli hitsattu oikeelta puolelta ilmeisesti kaasulla, kun tyyppikilven nnurkkakin on sulanut.
Pohjalevyt alkaa muistuttamaan isänmaata
Varapyöräkoteloon on tehty flippikeula?
Kumimatoista ei oo paljo jäljellä.
Loppuvuoden 61:nen, eli 62:nen tämä on.
Tankki mittareineen puuttuu muuten aikahyvin osat tallella
Sisätutkimus ei mitään erikoista
tyytyväisiä ollaan silti. ajokortti ikään on 2,5 vuotta. Riittää hyvin, vaikka muutakin on jonossa ennen tätä. No kunhan saadaan tallille niin pääsee inventoimaan mitä pitää hommata.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti